Gezondheid is ook shoonheid!

schoonheidssaloonAls wij het over gezond hebben, is de onderverp van schoonheid hoog op de paal, vooral voor vrouwen.

Heb je ooit vroeger gehoord van een spa schoonheidssalon? Hoewel je zou kunnen hebben, je wilt er zeker van schoonheidssalons met een spa schoonheidssalon niet te verwarren. Ja, ze lijken veel op elkaar en op vele manieren, maar er is een verschil tussen een traditionele schoonheidssalon en een spa schoonheidssalon. Om die reden, als je nog moet proberen een  spa schoonheidssalon spa, wilt u misschien denken over het doen.

Als het gaat om een bezoek aan een schoonheidssalon spa, veel mensen vragen zich af precies waarom ze zo moeten doen. Zoals eerder vermeld, traditionele schoonheidssalons en beauty salon spa’s zijn niet hetzelfde, ondanks het feit dat veel mensen echt denken dat ze zijn. Daarom moet u denken aan een bezoek aan een spa schoonheidssalon alleen voor het punt van iets nieuws te proberen. In alle eerlijkheid, het is iets dat u waarschijnlijk zal onthouden voor de komende jaren.

Een van de redenen waarom een spa schoonheidssalon bezoek waarschijnlijk een onvergetelijke ervaring voor u zal zijn, is als gevolg van de diensten die u toegang hebt. Bij het onderzoek van de diensten die aan u kan worden verstrekt, is het belangrijk om te onthouden dat niet alle beauty salon spa’s zijn hetzelfde. Om die reden, als u op zoek bent naar een bepaalde dienst, zoals een spray op tan, wilt u misschien denken over contact opnemen met uw plaatselijke schoonheidssalon van tevoren om na te gaan of ze bieden spray op tans.

Ondanks de mogelijkheid van verschillende diensten die worden aangeboden, zijn er vele diensten die worden aangeboden door de meeste spa schoonheidssalon’s. Ter herinnering, een spa schoonheidssalon  zijn vergelijkbaar met de traditionele schoonheidssalons, ook al zijn er een paar verschillen. In termen van de overeenkomsten, vindt u dat de spa schoonheidssalon’s bieden regelmatig voorkomende behandelingen zoals haarverzorging, zoals haren trimmen en haarkleuring. Nagelverzorging, zonnebank, en make-up toepassingen worden ook vaak aangeboden op de meeste spa schoonheidssalon’s.

Wat het verschil tussen een spa schoonheidssalon en een traditioneel schoonheidssalon, is de spa-instelling. Spa’s zijn bekend om hun rustige omgeving. Sommige schoonheidssalons zijn ook, maar velen zijn meer gericht op het zien van zo veel mogelijk klanten, in tegenstelling tot het maken van iedereen het gevoel dat ze de hele dag konden blijven. In aanvulling op de spa-achtige instellingen, vindt u ook dat veel spa-behandelingen worden aangeboden op vele spa schoonheidssalon’s. Zo kan u in staat om acupunctuur ondergaan, krijgen een massage, of zelfs een body wrap. Extra spa behandeling kan ook beschikbaar zijn, maar het heeft de neiging om afhankelijk van de schoonheidssalon spa in kwestie.

Hoewel het niet altijd vaak komt voor, kunt u schoonheidssalon kuuroorden die cosmetische procedures bieden. Elk jaar worden meer beauty salon spa’s beslissing maken om dit soort procedures bieden. Een aantal van de schoonheidssalon spa’s beginnen nu Botox-injecties, laser ontharing, enzovoort bieden.

Hier moet je echt voorzichtig zijn. De laatste methoden zijn toch doeltreffend maar ze hebben een enorme invloed op je gezondheid. Je weet echt nooit of de zoort van kemische stoff, of straaling ze gebruiken, zal een zware invloed hebben op je landurige aandoening. Het is altijd beter om richting natuurlijke methoden en cosmetica te gaan. Zo woord je niet met waarschijnlijk toxische stoff geweekt.

En het is best om een lokaale specialist uitzoeken die zal natuurlijke cosmetica gebruiken in een profesisonele schoonheidssaloon omgeving.

En als jij gewoon aan het zoeken bent voor natuurlijke cosmetica, probeer dan deze website voor paar producten.

In deze filmpje vind jij ook paar tips:

Gezond auto rijden

Vandaag alleen een korte berichtje, maar wel heel belangrijk! Wij nemen vaak veel tijd om met auto te rijden. Druk bezig met dagelijke werkzaamheden en gestressed. Maar hebben jullie ooit gedacht over wat is eigenlijk een goede gezonde zitten positie in de auto? In deze filmpje legt een dokter hoe je moet jouw stoel in de auto opzetten om de rug en nekpijn te verminderen:

 

Hij benadrukt het belang van het instellen van de rugleuning verder naar achteren. Maar hier moet je ook voorzichtig zijn om niet te ver gaan, want dan veroorzakt je andere problemen, zoals hier uitgelegd:

 

Dus uiteindelijk gaat het om het vinden van uw eigen beste positie houden van de opmerkingen van de eerste video in overweging.

Als je meer gezondheid tips wil lezen, probeer dan onze vorige bericht.

Gezond Leven

Levens waardeOp dit moment zijn we niet in staat om rijlessen te bieden. Maar omdat we een belangrijke kring van volgelingen door de jaren heen hebben verzameld, hebben we besloten om ons merk in leven te houden. Daarom gaan we waardevolle en nuttige artikelen publiceren, zodat al onze vrienden kunnen profiteren van deze kennis.

We beginnen met iets heel waardevols velen van ons hebben. Mensen meestal stellen het niet op de juiste waarde totdat ze het verloren hebben. Het is vrij eenvoudig om goede zorg veer het te dragen, maar mensen opvallend vaak het niet beseffen totdat het te laat is.

We hebben het over de gezondheid. Gewoon – wanneer je het hebt, vrijwel alles is mogelijk. Als het eenmaal is verloren – ben je afhankelijk van medicijnen, artsen en andere mensen.

Zo paar tips over het houden van een goede gezondheid.

Het grootste risico

Ten eerste, wat is een enorme plaag momenteel – gewicht. Mensen worden steeds meer en meer overgewicht en er zijn veel risico’s verbonden aan dit.

Gewicht verliesOm de risico’s van overgewicht te geven hebben wij aan WHO gekeken en hier zijn een paar gegevens van die organisatie:

Als u een te hoge BMI, meer dan 25 die bovengrens van “normaal gewicht” is, je hebt:

21% meer risico op hart-en vaatziekten,

23% meer risico op een beroerte,

58% meer risico op het ontwikkelen van type 2 diabetes.

Vervolgens wordt het risico op het ontwikkelen van diabetes voor vrouwen met een BMI van meer dan 30 is …

… 12 keer hoger dan voor mensen met een BMI lager dan 25 (dat is ‘normaal’ gewicht).

Mannen met een BMI van meer dan 30 had 7 keer hoger risico op het ontwikkelen van type 2 diabetes.

OK, zou je kunnen zeggen. Die aantallen zijn eng, maar BMI van meer dan 30 is een heel ernstige aandoening. Je moet beter veel eerder weten, moet je niet?

Nou ja, kijk naar dit interessant feit:

Gewicht toenemen op volwassen leeftijd verhoogd het risico op diabetes, zelfs met een BMI bij gezonde range”

De reden hiervoor is dat we eten hoger bewerkte voedingsmiddelen en voedingsmiddelen met veel suiker. Waarom doen we dat? Schijnbaar minder tijd om gezonde maaltijden te bereiden en alomtegenwoordig sterk bewerkte voedingsmiddelen commerce (hoeveel advertenties van pizza kun je zien dagelijks vs hoeveel advertenties voor groenten?)

Dus het is gewoon van het grootste belang om een gezond gewicht te houden als je gezond wil blijven.

We zijn niet van plan om een gedetailleerd dieetadvies hier te geven, er zijn tal van plaatsen om ze te vinden.

Wat we gaan toch suggereren, als je serieus bent over uw gezondheid (je zou moeten zijn!) zijn drie eenvoudige stappen:

  1. Volg uw gewicht
  2. Verminder de porties je inneemt
  3. Drink veel water (2 liter per dag)

Het is een eenvoudig proces, maar volgens de WHO, de voordelen zijn van groot belang:

“Matige gewichtsverlies kan voorkomen of vertragen het begin van diabetes bij mensen die een hoog risico”

En ook: “5-10% gewichtsverlies verlaagt de bloeddruk, LDL-cholesterol en verbeterd cardiovasculaire risicofactoren”.

En als je ernstig overgewicht bent – neem contact met je arts voor gedetailleerd advies over hoe je je gewicht kan verminderen.

Tweede vijand

Volgende op onze huidige tijd langzaam killers – de stress.

Onze banen in competitieve omgevingen, tijdsdruk, de laatste crisis. Dit alles neemt tol op ons zenuwstelsel. Het is ontwikkeld om korte perioden van stress te ondersteunen. Tijdens stressvolle situaties produceren wij adrenaline en cortizol. Zij worden verondersteld om ons kortstondige boost van energie te geven. Als in plaats daarvan blijven we in de hoge energie-zone voor uren en dagen, begint het systeem uitvallen en de stress letterlijk brandende onze neuronen uit. Dat leidt tot verminderde hersenen prestaties, slechte probleemoplossing vaardigheden en slechter geheugen.

Verhoogde niveaus van adrenaline leiden ook tot slechtere verwerking van bloedsuiker, wat uiteindelijk leidt tot verstoppen van onze aderen waarin de risico’s van een hartaanval en een beroerte stijgt.

Dus als je wilt langdurige geestelijke gezondheid te behouden – leer hoe moet je de stress verminderen. Meditatie, eenvoudige ademhalingsoefening, van plan om vaker te rusten, loskoppelen van het werk – het zijn allemaal geldige opties als je wilt de stress te verminderen.

Kleinere tips

Volgende, een aantal extra tips en punten van ultralichte moeite en hoog rendement.

TandheelkundeEerst – tandheelkundige gezondheid. Het is algemeen bekend, maar nog steeds van waarde te benadrukken: zonder gezonde tanden, gezond leven is onmogelijk. Dus zorg ervoor dat u een goede tandpasta en geschikte tandenborstel gebruikt twee keer per dag en floss een keer per dag.

Natuurlijk, als je gaatjes hebt – krijg ze gerepareerd.

En natuurlijk niet vergeten over uw tweejaarlijkse controle.

Wat als u een kunstgebit? Ze vereisen ook een goede hygiëne. Net zoals je tanden, moeten ze twee keer per dag worden schoongemaakt met een speciale tandenborstel en speciale pasta zonder schuurmiddelen.

Je moet ze ook uit doen voor enkele uren per dag om uw tandvlees tijd geven om te herstellen. Gedurende deze tijd moet het kunstgebit in een speciale oplossing worden gehouden zodat deze niet van vorm veranderen.

Tot slot, ook hier moet u uw tandarts te bezoeken twee keer per jaar om ervoor te zorgen dat alles in orde is.

En als je een reparatie of een nieuwe prothese of kunstgebit nodig heeft, kijk op onze vrienden die je zeer concurrerende prijzen en zeer professioneel tandprothese advies kunnen bieden.

Je kunt ook meer tips over kunstgebitten hier lezen.

Tot slot – zitten

Ja, zoiets simpels als het zitten. we zijn geëvolueerd als wezens die maken iets van 12km per dag op onze voeten. Wij doen nauwelijks half zo veel tegenwoordig. Toch bleef ons lichaam hetzelfde. Dus om deze machine in beweging blijven houden heb je nodig om te kijken naar twee belangrijke onderwerpen.

Ten eerste is de manier waarop je zit. Heeft u een hoge kwaliteit stoel die u toelaat om alle relevante gebieden aan te passen? Kilk op deze websites voor meer tips over gezonde zitten:

http://greatist.com/grow/ergonomic-tips-sitting

http://www.nhs.uk/Livewell/workplacehealth/Pages/howtositcorrectly.aspx

http://www.ergonomics.com.au/how-to-sit-at-a-computer/

BewegenVolgende – hoeveel heb je te bewegen. We kunnen vrijwel zeker zeggen dat het niet genoeg is. Iedereen die kan moet zoveel sporten in hun leven als mogelijk te maken. Het geeft je meer energie, vermindert de stress en helpt bij het afvallen.

Dus ja, als het besturen instructeurs zeggen wij: ga maar een moment vinden van de dag/ week, wanneer u de auto achter laat en ga voor een wandeling!